חו"ל זה כאן!

אמנם לא ניסע לחו"ל בזמן הקרוב אבל אין ספק שיש בארץ כמה פינות חמד, שלרגע גורמות להרגיש שעלינו על טיסה…

יקב אמפורה. כאשר מגיעים לסוף השביל המפתיע, המתחיל בחוות מקורה ומסתיים ביקב אמפורה, ישנו רגע של השתאות. מבנה האבן הציורי, המטפס המשתרג והכרם מרשימים ביופיים. הכניסה ליקב היא דרך דלת עץ כבדה הממשיכה את תחושת הפליאה. אפשר לשבת בפנים או במרפסת ההורסת. ליהנות מטעימות ופלטת גבינות או לקנות בקבוק ולהתמסר. אחד היקבים היפים בארץ. יש לתאם מראש. למסלול המלא לחצו כאן.

דוד לאור. נסיעה קצרה ואנחנו בפריז. קונדיטוריה צרפתית משובחת במיקום לא צפוי במרכז אזור התעשיה של מבשרת ציון. מרכז קטן ומלא כל טוב. כמי שמעדיפה מלוח על פני מתוק, הקרואסונים המלוחים מומלצים ביותר. כדאי גם להצטייד במאפים, עוגות ועוגיות הביתה. למסלול המלא לחצו כאן.

שמורת טבע חוף גדור. השילוב של ים טורקיז עם מפרצונים קסומים מרגיש כמו קפיצה קטנה לחו"ל. מצוקים דרמטיים, סלעים מיוחדים וחול צהוב. אפשר לחנות בחנייה הצפונית של מכמורת וללכת ברגל עד חוף אולגה ובחזרה. כדאי לבחור את השביל העליון המשקיף על כל מחזה הטבע הנהדר הזה מלמעלה. ואפשר גם לחנות ישר בחנייה של חוף גדור. שימו לב שהשביל ממכמורת חשוף לגמרי לשמש. למסלול המלא לחצו כאן.

טאנטי באצ'י. בלב היישוב הפסטורלי קריית טבעון שוכנת לה במרכז מסחרי קטנטן מסעדת טאנטי באצ'י. מסעדה איטלקית, קטנה ואיכותית. השירות לבבי, מסביר פנים וידען. אהבנו מאוד את מנת הריזוטו ארטישוק ולימון כבוש ואת הקינוח "טארט אגסים ושקדים שמיכל אוהבת". למסלול המלא לחצו כאן.