יום חופש קסום באמצע שבוע

יום חופש באמצע שבוע. סתם ככה, בלי סיבה. ספונטניות. תחושת חופש אמיתית. נתחיל בקפה. קודם כל קפה.

בישוב חרוצים, המתנהל בעצלתיים, נפתחה לא מזמן מעדנייה. Dandi – דנדי. לא רק מעדנייה, כי אם גם בייקרי וחנות פרחים שובת לב. פינת ישיבה כיפית בחצר האחורית ומוצרים איכותיים על המדפים. אסתטיקה מכל פינה. פתיחה מושלמת ליום.

בכפר נטר, My Dear – גבינות עיזים היא פינת חמד. מעדנייה במשק בלב המושב, מלאת אופי ויופי. נעצור בחנות הפסטורלית לקנות גבינות הביתה ולהביט בשדות ובכרם הקטן. במקום גבינות טריות נפלאות, יוגורט וחלב עיזים.

מאפייה פצפונת, עמוסה בכל טוב. לחם שחר, עצירתנו הבאה, תשלים את המטעמים שרכשנו. נרכוש לחמים, ממרחים, מאפים ועוגות מעולות (שימו לב לעוגת הפיסטוק-חלבה). השירות חייכני וידען. קפה קצר על הבר החמוד בחוץ וממשיכים.

בילונגינג – Be Longing היא ארץ אגדה. מקום רב-תחומי שעוסק בעיצוב, אמנות, יצירה, הרמוניה ותרבות חיים. קולקציות רהיטים, טקסטיל, גופי תאורה, כלים, תיקים, בגדים ומוצרי נייר, מתחלפות בזיקה לטבע ולעונות השנה; מיחזור חומרים קיימים; פשטות, איכות, ניקיון, דיוק ובהירות. א-זמני. א-טרנדי. חיים. השראה.

בינות חורשת אקליפטוסים ניצב מבנה יקב ויתקין Vitkin Winery. בכניסה מרפסת דק עץ רחבה. כיף להזמין טעימת יינות רחבה הסוקרת את מגוון יינות היקב, עם או בלי מגש גבינות וליהנות מהטבע. אתנחתא מבורכת. בערבי חמישי אווירה מיוחדת במתכונת של בר יין, מנות קטנות ושמחות לצד היין עם מוזיקה ואווירה נהדרת של פתיחת סוף השבוע.

למסלול המלא.