הפינות של זכרון יעקב

יום מפתיע בזכרון יעקב עם Liran Barzilay המופלאה, ממנהלות קבוצת הפייסבוק משפחה מטיילת , שהכירה לי פינות קסומות ומיוחדות.

את הבוקר פתחנו בTamar Patisserie תמר פטיסרי היפהפה. פנייה באחת מסמטאות של המדרחוב והגעתם לקפה המעוצב והנעים. מבחר מאפים ועוגות, קפה או חליטות תה וכלי בית צבעוניים המשרים חיוך על הבאים. המשכנו לבת-הרים גבינות של טעם. מחלבת בת הרים נמצאת בקיבוץ מלכיה ואת התוצרת המרשימה ניתן לרכוש אונליין או במעדנייה. זה המקום להצטייד לפיקניק בגבינות, יוגורט, ממרחים, עלי גפן, כריכים משובחים ועוד. במרחק נסיעה קצר נמצאת חנות המפעל של תעשיות קהילת בית אל ובה נמכרים, בין היתר, מוצרי המותג דודה ברטה. תוכלו לרכוש פרלינים, רטבים, ריבות, מאפים ואפילו מוצרי טקסטיל. אל תפספסו את הלחמים הטעימים.

את כל התוצרת המשובחת לקחנו איתנו לגן ירון הנמצא לא רחוק. גן יפהפה ובו משחקים מחומרי הטבע שבמקום. מצד שמאל לגן ישנו שער בקר ושביל המוביל לאחת מפינות הטבע המפתיעות בהן ביקרתי לאחרונה. במזלג בחרנו בשביל הימני הנכנס תחת העצים והמראה היה קסום ומהפנט. המשכנו עד לצומת גדולה ובה ספסל עץ הפונה לנוף. אם זמנכם בידכם תוכלו ללכת בשבילים, להיאבד קצת וליהנות מהשקט (כך לפחות היה באמצע שבוע). תוכלו לשוב באותה הדרך או לעלות בעלייה שמימין לספסל ולשוב לגן ירון.

שבנו לאיזור המדרחוב לסושי המשובח של Uma bar אומה בר וסושי ולקינוח במימי גלידריית בוטיק Mimi Gelato Art היפהפייה. מבחר מרהיב של סוגי גלידות ופרוזן יוגורט חתמו יום נהדר.

למסלול המלא לחצו כאן.

עוד על היום שלנו מוזמנים לבקר באינסטגרם שלי: https://www.instagram.com/sunnysideup_day/

וכמובן בקבוצת משפחה מטיילת לעוד הרבה רעיונות לטיולים משגעים.

למסלול נוסף לזכרון יעקב היכנסו לכאן.